سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم و کاربردی برای از بین بردن و جلوگیری از جوش های سرسیاه

 

جلوگیری از جوش های سرسیاه

 

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  نحوه شینیون موی کوتاه آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند      آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو، آموزش شینیون ، آموزش آرایش زنانه و .... را برگزار می‌کند.

پوست ما هر روز انواع و اقسام آلودگی ها را مانند آلودگی ، سبوم ، روغن و سلولهای مرده پوست را جمع می کند. این می تواند منجر به مسدود شدن منافذ و فولیکول های مو شود ، که منجر به نگرانی های مربوط به پوست مانند جوش های سرسیاه ، جوش های سر سفید ، آکنه و غیره می شود. وقتی روغن و سبوم منافذ پوستی را مسدود می کنند ، این عوامل ایجاد می شوند. این اتفاق می افتد زمانی که پوست به درستی تمیز نشود و روغن با گذشت زمان در منافذ قرار گیرد. و وقتی در معرض هوا قرار می گیرد ، اکسید می شود و سیاه می شود و جوش های سرسیاه ایجاد می کند. A مشکلی است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند. این بیماری رایج و بسیار آزار دهنده است و اکثر افراد در دوره ای از زندگی به آنها مبتلا می شوند. شایع ترین ناحیه ای که جوش های سرسیاه ظاهر می شود صورت است. در حقیقت ، می توان آنها را به عنوان نوع خفیف آکنه طبقه بندی کرد. از نظر پزشکی ، جوش های سر سیاه کمدون باز هستند. جوش های سر سیاه به طور مکرر در بینی ، گوشه بینی ، گونه ها ، پیشانی و ناحیه چانه دیده می شوند. اما این موارد می توانند در قسمت های دیگر بدن نیز ظاهر شوند. در ادامه با ما بخوانید که چگونه به طور طبیعی از شر جوش های سرسیاه خلاص می شویم.

در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید برای از بین بردن جوش های سرسیاه انجام دهید

مبارزه با جوش های سرسیاه می تواند بسیار دردناک باشد. اولین مورد برای از بین بردن جوش های سرسیاه ، مرطوب سازی پوست با کرم یا مرطوب کننده مناسب است. اسید سالیسیلیک گزینه ای عالی برای حل محل دانه های سرسیاه است و می توان آن را در محصولات بدون نسخه موجود در بازار یافت. کرم های پوست رتینوئید نیز یک روش مفید برای از بین بردن جوش های سرسیاه است. نوشیدن آب زیاد می تواند با دور نگه داشتن بلوک های چربی قوی ، به آبرسانی به سطح پوست کمک کند.

 

1. لایه برداری کنید

اگر هنوز شروع نکرده اید ، وقت آن است که لایه برداری را در رژیم مراقبت از پوست خود قرار دهید. از اسکراب طبیعی یا آرایشی و بهداشتی ، مناسب برای نوع پوست خود برای از بین بردن سلول های پوستی دوده و مرده از پوست استفاده کنید. در حالی که در آن منطقه هستید ، روی ناحیه آلوده به جوش های سرسیاه تمرکز کنید. حداقل هفته ای یک بار لایه برداری کنید.

 

2. فیشیال را فراموش نکنید

استفاده مرتب از صورت می تواند تا حدی به جلوگیری از جوش های سرسیاه کمک کند. صورت صورت راهی تازه کننده برای پاکسازی پوست از آلودگی ها ، بقایای عمیق و بازگرداندن درخشش است.

 

3. روی محصولات مناسب سرمایه گذاری کنید

اگر پوست مستعد آکنه یا جوش سرسیاه دارید ، وقت آن است که در مورد محصولات مراقبت از پوست خود تجدید نظر کنید. محصولات غیر کمدوژن را بخرید که مخصوصاً برای مسدود نشدن منافذ تولید شده اند.

 

4. پوست خود را همیشه تمیز نگه دارید

هر بار که از خانه بیرون می روید ، پوست شما کثیف می شود. اگر به خوبی تمیز نشود ، ممکن است منجر به انسداد منافذ شود و احتمال بروز جوش های سرسیاه را افزایش دهد. آرایش می تواند همان تأثیر را بر روی پوست بگذارد و اگر به طور کامل تمیز نشود ، ممکن است منجر به جوش های سرسیاه و حتی شکستگی شود. همیشه به یاد داشته باشید قبل از تماس روزانه با آرایش ، صورت خود را بشویید.

 

5- از ملحفه تمیز استفاده کنید

همانطور که در رختخواب می خوابید ، روغن و آلودگی صورت بر روی جلد بالش و ملافه ها می مالد. عدم شستشوی منظم آنها می تواند منجر به تجمع آلودگی شود که می تواند به صورت شما منتقل شده و منافذ پوست را مسدود کند و باعث تشویق جوش های سرسیاه شود. بهتر است تا جایی که می توانید روی روبالشتی و ملافه های تازه بخوابید.